۱۳۸۸ مهر ۷, سه‌شنبه

معاشقه با وزير معزول!!!




به گزارش ایلنا همايش تجليل از 2 هزار پيشكسوت و رزمنده بسيجي وزارت نيرو به مناسبت هفته دفاع مقدس برگزار شد و در اين مراسم از تعدادي رزمندگان دوران دفاع مقدس تقدير به عمل آمد. همچنين از پرويز فتاح به پاس خدمات چهار ساله وي در وزارت نيرو با اهدا لوح تقدير شد.

فتاح در اين مراسم طي سخناني ضمن بيان اينكه مقام، پست و جايگاه براي انسان‌ها ماندگار نخواهد بود گفت: پست و جايگاه براي كسي كه در مسير امامان باشد ارزشي ندارد و هرگز نگران از دست رفتن جايگاه و مقام خود نخواهد بود.وي همچنين به شرح دعوت مجدد رئيس‌جمهوري از وي براي حضور در هيات دولت پرداخت و گفت: بعد ازوزارت خيلي به من پيشنهاد شد ولي من گفتم نه و مي‌خواهم همين راه را ادامه بدهم. آقاي رئيس‌جمهور وقتي به سفر نيويورك مي‌رفت از داخل هواپيما به من زنگ زد و نزديك به 15 دقيقه با هم صحبت كرديم.


فتاح ادامه داد: احمدي‌نژاد در اين گفت‌وگو به من گفت كه آقاي فتاح مي‌داني كه من تو را چقدر دوست دارم گفتم بله مي‌دانم و سپس وي ادامه داد مي‌خواهم در دولت بماني كه من در پاسخ به او گفتم اين راهي است كه رقم خورده پس اجازه بدهيد ما در همين مسير برويم.


وي افزود: اين مكالمه به پايان رسيد اما يك ساعت بعد پيغامي به من رسيد كه اين پيغام از سوي رئيس‌جمهور به خلبان پرواز از خلبان پرواز به برج مراقبت و از برج مراقبت به دفتر رياست‌جمهوري و سپس به من رسيد. رئيس‌جمهور در آن پيغام گفته بود كه آقاي فتاح دوست داريم بماني كه من مجددا گفتم دوست دارم كه در اين ميدان باشم...

۱۰ نظر:

اشکان پارتی گفت...

سلام
جالب است که با تمامی وزرای پیشین خود چنین برخوردی دارد ا.ن .
در وصف کامران لنکرانی که گفت هلو است و در مورد محصولی هم گفت که چنان در دوره ی انتخابات فشار جسمانی رویش بود که حتی نمی توانست بنشیند و یا بخوابد . عاقبت این داستان به کجا بینجامد خدا عالم است .
با مطلب : "لطیفه" در خدمتتان هستم .

حسین گفت...

ماشاالله
اصولا همه چیز رو به راهست
ولی این کامنت بالایی خیلی مرا تحت تاثیر قرار داد
مخصوصا آن جا که نوشته بود محصولی فشار رویش بوده و نمی توانسته بنشیند
خدا وکیلی چرا نمی توانسته بنشیند
نکن که خدایی ناکرده . . .
نه نه نه
زبونمو گاز می گیرم
محصولی مرد شریفیست
ولی آخه چی شده که نمی تونسته بشینه
سلام . . .

sarbazan sabz گفت...

سلام جالبه مگه نه!!!!!!!!!!!!!
نمیدونم این چرا همه رو دوست داره بغیر از ماها رو...
حالا چه اصراری بود که از خلبان به برج بعد به دفتر ریاست جمهوری و بعد به فتاح برسه نمیدونم...میذاشت برسه به مقصد بعد تا دلش میخواست فرصت بود...

به امید ازادی سبز...

رضا اسدآبادی گفت...

با سلام

با مطلبی تحت عنوان
"ماجرای کلمه ای به نام (شبهه)"
بروزم

ناشناس گفت...

راستی...خیلی خیلی ریز می نویسی....یه خورده درشت تر کن رفیق

رضا اسدآبادی

Sami گفت...

سلام عزیز

تفاقا با این یکی خیلی موافق بودم ...آدم کار بلد و درستی بود

رضا گفت...

با سلام

شما که بروز نمی کنی

ما که هفته ای بروز می کنیم موندیم
شما چرا بروز نمی کنی!

بازم بروزم

حجت گفت...

درووود و هزاران درود
ببخش واقعاً از اینکه دیر اومدم اما دیر اومدنم دلیل داره
من یه آلترناتیو واسه بلاگفای خیانت کار پیدا کردم . بلاگفا خیلی بچه های جنبش رو اذیت می کنه ، سرور های خارجی هم که یه سری مشکل دارن ، همهم تر اینکه خارجی هستن . من رفتم تو فارسی لاگ که هم ایرانیه هم سرورش تو ایران نیست ! امکاناتش هم توپپپپه ! خلاصه من دیگه تو بلاگفا نمی نویسم عزیز. کم کم دارم اسبابکشی می کنم. از تو هم دعوت می کنم بیای اینجا. www.hojjat.farsilog.com
سبز باشی

علیرضا گفت...

با سلام آقای رهجو

همانطوریکه می دانید گذر عمر مسدود شد. با گذر زمان در خدمت هستم.

نمی دانیم دم خروس تقلب و جنایت پس از آن را باور کنیم یا فسم حضرت عباس عدم وابستگی به امور دنیایی و تعارف تیکه پاره کردن آقایان را.

موفق باشید.

رضا گفت...

خب شد به سكس با وزير معزول نيانجاميد...راستي دوباره بروزم